29 februari, 2012

Vissa traderasäljare alltså.....hallå...!?

Köpte en söt blus på tradera, visserligen billigt men ändå!

(Säljaren heter syl75 på tradera)

Turqouise

Frakten uppgav hon till 47:- med schenker.
Helt ok med spårbart.

Tog lång tid innan den kom och då med posten frankerat med 24:-

När jag packade upp den hittade jag inte mindre än 18 små hål!
De flesta i spetsen på armarna.

Skrev ett mejl till säljaren och påpekade detta.
------------------------------------------------------
Så här skrev jag:

Hej!

Fick den rosa tunikan idag och den är jättesöt.

MEN full av hål!
Både i tyget och spetsen på armarna (har hittills hittat 18 st!)

Sånt ska du uppge i annonsen (för din egen skull!)
Leder oftast till negativa omdömmen!

Dessutom betalade jag 47:- i frakt och du har skickat den för 24:-

Mvh Anette
-----------------------------------------------------
Och så här svarade hon:

hej
Används köpte en blus eller någon i denna promenad. Printer hade gått sönder och jag ville att du skulle packa snabbt reste sig upp och skickas post.
  Mvh SYL75
----------------------------------------------------------
Känner väl att det är lika bra och lägga ner det...eller hur?

Hon säljer tydligen även Odd Molly plagg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar