07 februari, 2012

Nya "lugna" #654 Canna cardigan i bomull

Jag älskar min canna i ull och provade ett par olika i bomull.
Ganska smala överarmar!
Korta, men bomull brukar ha en tendens att töja sig så den får gärna vara i minsta laget i början.

Jag gillar det enfärgade mittpartiet som lugnar ner plagget en hel del.
Underbar färgprakt men lite svår eftersom den är väldigt dominant.

Min favorit!
(pigg färgcombo)
Läcker till jeans m.m

Denna färgen hittade jag ingen bild på utan har lånat av

Den finns inte ens på Odd Mollys hemsida!
Just denna färgen var lite kortare än de andra jag provade!

2 kommentarer:

  1. Hur gick ditt traderande? Har ingen aning vilken storlek du har eller pris, men jag såg din vita tunika, jeans och rosa 327a, blev de sålda?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, datan gick sönder innan jag hann lägga ut mer.
    327.an är en 3:a
    Jeansen 4
    Vilken vita?
    fields of lace är 3 (lite tveksam om den ska säljas men den är lite väl stor på mig)
    153:an är 4 (wig wam typ)
    Pris har jag inte satt än!??

    Kram

    SvaraRadera