23 mars, 2011

Min pärla!


Det började med en motorcykel i "familjen"!

Kawasaki ct 1500 -03

Vi bestämde oss för att gå med i Vulcan Riders Sweden och Hörby Softgliders
Det var bland det bästa vi gjort!
Sååå underbara människor!
Massor av nya härliga vänner.

Efter en sommar med VRS och HSG kände jag att jag ville ha en egen.
Efter en tids letande hittade jag DEN!!!


Jag köpte den utan att ha sett den!
!
Kawasaki Drifter 800 -02

Det var Mickes motor i Växjö som sålde den och eftersom vi haft kontakt innan så
litade jag fullt på Micke!

Den var helt perfekt!

Nu ska jag bara ta körkortet med....!

2 kommentarer:

  1. Hej Smukke.
    Nej vad den är fin - grattis :0) Hur går det med körkortet är du på gång?
    Kram Lisbeth (VRS)

    SvaraRadera
  2. Det har varit en lååång vinter så pärlan har fått vila.
    Ska igång snart igen.

    SvaraRadera