27 mars, 2011

Linda Carlén

Jag såg nu att Linda Carlén fått igång sin webbshop!
http://www.lindacarlen.com/
Jag är förälskad i de korta jackorna.
Jag har 2 st i jeans-tyg, den ena med delvis dubbel volang.
Men jag hade en nougat-färgad på önskelistan.
Nu glömmer jag den för jag såg den i skinn!
Fy bubblan vad läcker!
Linda Carlen skinn
Jag har fått veta att skinnjackorna är väldigt små
i storleken!
Hos Nantucket uppskattade de stl 42 till att passa 38-40!
Tyvärr fanns det bara den storleken så jag blev utan.

 
Fast de andra är också snygga, tycker jag!
Linda Carlen nougat
 

Linda Carlen svart

Linda Carlen vit


1 kommentar:

  1. Hej jag är med rent tokig i hennes jackor har köpt en sandfärgad men får inte tag på den i skinn har rint runt över allt.
    Man får hoppas hon komme rut med fler i skinn.
    Mvh Kerstin i skåne

    SvaraRadera