23 mars, 2011

Branting cira li




Jag bara älskar Brantings kläder!

Föredrar dock de plagg som är i bomull/lin.
De har så härligt tungt fall!

Det börjar bli en del sådana bland galgarna.

Köpte nyligen en Cira li (li står för linne) från http://www.minzo.se/

Tyckte färgen som hette spruce såg ut att passa men när den kom var den skogsgrön och inte alls nåt för mig!

Jag mejlade Minzo och fick till svar att färgen varit lite otydlig på bilden så det var inga problem att byta den.

Jag postade den omgående och efter nån dag fick jag denna.



Färgen heter SOIL och är underbar!

Jag blev så förtjust i modellen att jag beställde en till....



Det blev en vit...
Den fick följa med och invigas på Vulcans vårfest!

Minzo är kanon att handla hos.
Mycket snabb leverans och snabba med svar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar