23 juni, 2013

Jaha, då var midsommar över för detta året....

En ganska tråkig sådan.
Jobb jobb och jobb.
Det är ju en av 3 stora "sillahögtider" vilket innebär högtryck på jobb.
Kul men slitsamt.
Midsommarafton tillbringade jag med katten eftersom sambon är på mc-träff i Sloveninen.
Inte avunsjuk alls...  ;-(
ca 36 grader varm, usch.
Klibbigt och besvärligt....eller...
 
Sviterna av att sitta hemma är ju att jag haft för mycket tid att nätshoppa rea.
Och jag behöver ju minst 1-2 storlekar mindre nu när jag krympt.
Har köpt en del plagg i 2 vilket jag inte kunnat ha tidigare :-)
Sånt är ju kul!
Nackdelen är ju att en del favoriter måste lämna eftersom de inte se kloka ut på...
Provade bla min Berrydress och oj vad den var stor!
Kommer ett inlägg om dessa plagg snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar