15 juni, 2013

En lyckad shoppingtur...


Känner mig som en begagnad tepåse......
Halvsitter/ligger i soffan med datan i knät.
Har varit i Malmö och shoppat med dottern.
Trött men så lycklig över mina fynd.
Hodgepodge jumper som jag haft på spanlistan ett tag hittade jag
på Åhlens till det fullt överkomliga priset 899:- (1995:-)
(hade en extra rabattkupong)
Blev en 2.a som var perfekt!
 
En tur in på gallerian sidan om Hansa...
Rysligt fräcka skor som nog inte är menade att gå i!



Men cooola!
 
 
Sen hade jag ju lovat plåstra min onda tå med ett par Ldir...
Och eftersom Nina Marcs hade 50 procent om man var medlem (annars 30)
så blev det 2 par.....
Ett par gråsvarta sneakers


och ett par bruna stövlar
hittade ingen bra bild men det är samma som de svarta fast en ursnygg brun färg.



 
 
Dagen avslutade i Lund där vi åt på Harrys.
Mumsiga ribs och några glas vin....
Och idag hade jag lyckats få på mig hela 7+1 Mollisar!
Lovely knit
All in blouse
Kehole slip tank
Debaser pants
2 st treasure bracelet
Bancroft solisar
och Colima bag


1 kommentar: