23 juli, 2013

Om det ändå vore nyår.....

Sommar sommar sommar...
De flesta gillar väl sommar och sol men det är en hektisk tid för mig.
Förutom knasmycket på jobb ska man göra allt det där man måste..
Och att dessutom fattas personal gör att vi som är kvar får skavsår på knäna.
Dygnet räcker liksom inte hur det än vänds o vrids!
Känner just nu att jag till o med "stress-sover" vilket innebär att jag är lika trött när jag vaknar.
Och motion får jag.
Förutom allt spring och tunga lyft på jobb så cyklar jag ca 2 mil.
 
Så nu lääängtar jag till nyår då jag får långledigt och då ska jag ligga i sängen och njuta en hel vecka!! (om jag vill för det kan jag då)
 
Tur att jag har lite kuliga paket att vänta de närmasta dagarna!!
 
Gjorde bla. ett kanonfynd på Nelly.
Eller vad säjs om
Miss word dress för 427:-
svårt att låta bli....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar