17 mars, 2013

Inga fler Please för mig!

Efter att ha blivit sviken av 4(!) par byxor från Please
har jag bestämmt mig för att porta detta märke från min garderob!
Senaste inköpet var ett par svarta som föutom att mina ben fortfarande blir svarta av överskottsfärg (trots 2 tvättar) släpper i nästan alla sömmar!
Jag har snart sytt om varje söm.
Har de sytt med sockervadd??
Och dessa är ändå en storlek för stora!
 
Det ena paret jeans (utan slitningar)
sprack framme på låret 3 cm från sömmen!
Det gjorde de med slitningar också, men där kan jag mer förstå att tyget är ansträngt.
 
Det är bara de med nitar som inte bråkat (ännu)
De är lite kraftigare i materialet.
 
Funderar på Circle of trust jeans.
Kanske med stjärnor?
Får se om de finns inom räckhåll så jag kan prova.
Circle of trust lodi star
 

Circle of trust lodi denim star
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar