13 februari, 2013

Längtar efter värme.....

Varje dag vaknar jag och kisar mot fönstret...
kanske idag??
Nähä...ingen sol ...mer snö.....blääää..
Det räcker nu!
Och efter Mollys nysläpp så längtar jag ännu mer!
Lyckades boka en Chiffon dress.
Är sugen på en Buzz short dress...
Får se om en sån får följa med hem imorgon...
Ska bla till Malmö en runda imorgon och man vet ju aldrig
vad man vill ha förrän man snubblar över det ;-)
Inte jag i alla fall!
 
 
Dessutom skulle jag så gärna vilja hitta en hatt.
Tror den är från 2011
#671 Biarritz hat

Tack snälla A-S
för att du "kompletterar" min garderob!
Kram!


3 kommentarer:

  1. Hei
    Så at denne hatten var til salgs inne hos Bara vara K-mârkt :-) det var du som spurte på jakken min inne hos Oslo Tigern, jeg har svart deg der inne, men jo fortelle det her også. Jakken er ikke solgt , men jeg er blitt litt i tvil om jeg vil selge den før jeg får prøvd en str mindre. Regner med å få gjort det på tirsdag, da jeg skal til København. Det er ikke mange steder i Oslo området som har denne .Kan kanskje kontakte deg igjen hvis den skal selges ? Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Barbro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du gärna göra!
      Ha en skön kväll.

      Kram

      Radera
  2. Hej, tyvärr är min hatt redan såld! Hoppas du hittar en! Kram

    SvaraRadera