21 juli, 2012

Reafynd på väg till mig! Yippie! ;-)

Har länge suktat efter ett par mexicana boots!
Framför allt efter att jag provade dem i butiken i Malmö!
Underbara välgjorda med ett fantastiskt broderi!
Tyckte att priset (4795:-) inte riktigt harmonerade med min börs.
Jag "råkade" slinka in på Le Makes webbshop igår och....
Fanns kvar i 38!
Där snackar vi REA!
Mexicana Sorarect Zipper
Nu är de på väg för 1425:-


Ibland ska man har tur också!
Det blir nog en tur till Malmö på måndag och då kan jag hämta dem i butiken.
Så slipper jag vänta på posten....;-)

Kram

5 kommentarer:

  1. Oooh vilka grymt fina boots! Vet du om de är stora eller små i storlekarna?

    SvaraRadera
  2. Ganska stora, jag har ofta 39:or men det räcker med 38 i dessa.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med så fint fynd!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oooh, tack för snabbt svar, då kanske jag oxå skall ta och beställa ett par,ligger oxå mittemellan 38/39, hmmmm, mycket frestande,så finaaaa! Kramiz

    SvaraRadera
  5. Jag jobbar hela måndagen =( annars hade jag gärna följt med dig

    SvaraRadera