05 januari, 2012

Dags att rensa ut Molly garderoben igen?

Det är ju inte utan samvete jag kollar i min garderob!
Upptäckte plötsligt att det finns 119 plagg m.m som det står Odd Molly på!

Trångt bland galgarna och dessutom flera plagg som jag aldrig använt!
Hamstereffekten är ju stark på dessa.

Lite kluven eftersom priserna sjukit radikalt!

Men har man inte använt ett plagg under ett år anser jag att det ska bort.
Dessutom har vågen blivit snällare mot mig och en del plagg är på tok förstora!

Då återkommer ju dilemmat, VILKA?

Även ChillNorway och Branting riskerar att åka ut...

Det lär ju komma fler Mollisar i garderoben under våren.;)

Kram

2 kommentarer:

  1. Imponerande samling ! Jisses... ja, så klart måste du sälja av hehe. Väntar med spänning på försäljningsinlägget :-)

    SvaraRadera
  2. 119 plagg.... Jisses en JÄKLA imponerande samling :-) Ja ! Såklart ska du rensa haha, ska jag skicka köpelista ?

    SvaraRadera